Űrdokk hajó javítás

  • Sziasztok.


    Még kezdő vagyok és most tanulom a játékot, s nem értek valamit. Mikor kerül dokkba 1 hajó javításra? Méret függő, vagy akár egy vadász is javításra kerül? Pl bolygóm védelmében kilőttek, nehéz vadászokat, cirkálót, kis szállítót.
    Ezek közül idővel valamelyik vissza tér a dokkból, vagy felejtsem el őket.
    De legegyszerűbb az lenne ha valahol meglehetne nézni, van e dokkban aktuális javítás. De ilyen nem találok. :(
    Segítsetek pls. Előre is köszönöm. :D

  • szia,


    Az Űrdokk esélyt nyújt a csata során ronccsá vált hajók megjavítására. Ennek maximális javítási ideje 12 óra, de legalább 30 percbe telik, mire a hajók újra üzembe helyezhetőek.


    A roncs keletkezésének pillanatától kezdve 3 nap van a javítás megkezdésére. Utána a megjavított hajókat újra aktív szolgálatba kell helyezni. Ha ez nem történik meg, 3 nap múlva automatikusan üzembe helyeződnek.
    Roncs csak akkor jelenik meg, ha legalább 150.000 egység semmisült meg, beleértve azon hajóid 5%-át, melyek érintettek voltak a csatában.


    Mivel az Űrdokk keringési pályán marad, nincs szüksége bolygómezőre.


    Ez a játékban van benne. De majd a segítőkész játékosok hozzáteszik, amit még tudnak :)


    T.

  • :))))
    Olvasni szerencsére tudok xd
    Okosabb nem lettem, ezt tudtam. De nem mond semmit, arról, amire kíváncsi vagyok.
    Legjobb az lenne ha megnézhetném van e javítás folyamatban, de gőzöm sincs ha lehet akkor hol és hogyan.
    Vagy ez minden egységre vonatkozik?
    De köszönöm a választ :D

  • Az épületeknél ott az űrdokk, arra ha rákattintasz mutatja, hogy van e aktív javítás.
    Ha a csata után van mit javítani, akkor az adott bolygó képénél oldalt lesz egy kis roncs ikon. Elég jellegzetes, meg fogod látni. Illetve ha a javítás kész, akkor is lesz egy kis ikon a bolygó képénél.